Välkommen till vår värld

Mitt namn har ingen betydelse här. Men ett smeknamn kan ju underlätta, så vi kan kalla mig för... XX, för kvinna. Min ålder har inte heller någon betydelse, ni kan få bestämma själva hur gammal jag är. Vad som känns rätt för er.
Jag är inte ensam, som tur är. Utan min bror skulle jag inte ha klarat mig en vecka ens. Vi kan kalla honom för XY, för man. Nu har jag överlevt på sättet vi lever i flera år tack vare honom. Hur många har ingen betydelse. 3 år, kanske 7. Kanske 20.
Det har gått väldigt lång tid sen vi hade kontakt med omvärlden på det här sättet. Men det är dags nu. Vi har undersökt och letat och forskat efter det bästa sättet att ta kontakt. Vi har kommit fram till att det är många som ''bloggar'', och ännu fler som läser dom. Varför vi behöver ha kontakt med omvärlden just nu, och inte tidigare, är inte viktigt än. Det finns många som oss, och för att bli hittade måste man veta exakt vad man ska söka efter. Exakt vilka man ska söka efter. Lycka till.
Jag vet att många skulle hata oss för det vi har gjort. Det finns dom som skulle avguda oss för det också. Men min bror håller inte med. Han tycker att det vi gör borde älskas av alla människor. Att alla borde förstå våra avsikter. Men hur ska folk förstå våra avsikter om dom inte ens känner oss?
Det här är också en bra chans att lära känna omvärlden, och att få omvärlden gradvis att lära känna oss. Vi har iakttagit och forskat, utan att någon ens haft någon aning. Men för att få tillit måste vi berätta lite om oss själva också. Ha tålamod, med tiden kanske vi alla litar tillräckligt mycket på varandra för att vi ska kunna berätta varför nu, och varför inte tidigare, eller varför överhuvudtaget?
Min bror kommer också att skriva och berätta, så för att skilja våra inlägg åt signerar vi med XX och XY. Vi vill inte förvirra någon mer än vad som krävs.
Vi hoppas att ni är redo för oss, och våra äventyr som ni bara kunde föreställa er på filmduken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0