XX

Att sitta ensam mitt i natten och planera och skriva ner viktiga saker har alltid tilltalat mig. Men inte inatt. Vår nya resa vi har startat gör så att jag har legat med rätt så många tankar i flera nätter nu, och såna här tankar är aldrig kul! Min bror ligger och sover och har gjort det i ca två timmar nu. Han har alltid varit bra på att somna, eller så låtsas han bara sova. Ibland har jag vaknat av att han har försökt smita ut mitt i natten. När han ser det här kommer han inte våga titta mig i ögonen. Vi har faktiskt ''syskonrivalitet'' vi också, trots att vi måste rädda livet på varandra lite då och då. Jag kommer inte kunna låta bli att skratta.
Jag fick precis ett meddelande som oroar mig. Det är ju nyår imorgon, och jag hade gärna velat gå ut och roa mig. Det kan bli svårt nu. Men gör vi som meddelandet säger ''den lätta vägen'' så kanske ni får se oss någonstans ute på stan imorgon. Fast ni kommer förstås inte veta vilka vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0