XX

Min bror och jag har sovit hela dagen. Den där natten var ganska slitsam och det är rätt skönt att ha ledigt. Ja, vi fick ledigt i några dagar för att vila upp oss inför sista delen av uppdraget, som vi inte lyckades slutföra och fick lite hjälp med. Och min bror sover fortfarande! Han ser ut som ett litet barn när han sover, som om han inte sett något av det vi fått se, och bara har fått vara ett barn under sin uppväxt. Han får uppdatera vår blogg när han vaknar igen, jag måste låta honom få vila upp sig. Jag ville bara meddela att vi faktiskt lever.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-01-03 @ 21:40:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0