XX

Idag har vi haft fullt upp på olika håll. Jag tog mig till högkvarteret för att ge en rapport på vårt arbete sist, och jag var noga med att peka ut att vårt avbrott var avsiktligt. Med det menar jag när jag blev jagad och min bror räddade mig! Vilket ni säkert räknade ut.
Min bror hade fullt upp med att fixa här i vårt nuvarande hem. Han städade undan gamla burkar och flaskor, dammsög och allt man gör när man städar ett hem. Förutom att vi har tiotals fler apparater att damma av än vad ni har!
När jag kom tillbaka efter en ganska lång dag så hade han lagat en underbar middag! Min bror, kocken. Det låter lovande. Han lagar utsökt mat, och han tycker om att laga mat också. Det är en av dom många sakerna vi fått lära oss att göra, av anledningar vi inte ska diskutera just nu. Så jag kan också laga mat, men vi lagar så olika maträtter, och hans är helt underbara.
Så vi har suttit här och ätit och bara umgåtts med varandra ikväll. Knappat lite på tv:n efter något bra program, och det är väldigt annorlunda program här måste jag säga. Men dom funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0